000 02162nam a2200349 i 4500
997 0 0 _e2
001 2014040
003 CED061
005 20230415031124.0
007 ta
008 220303s2022 sp ||||e |||| 00| 1|spa d
017 _aB 20602-2021
020 _a9788419179012
040 _aBPC
_dBPS
_dCED061
041 1 _aspa
_heng
080 _22015
_a821.111-3"20"*V
100 1 _aMaher, Kerri
_eaut
_9107865
245 1 3 _aLa librera de París
_c/ Kerri Maher ; traducción de Ana María Martínez
250 _a1ª ed.
_bFebrero de 2022
260 _aBarcelona
_b: Navona
_c, 2022
300 _a412 p.
_c; 21 cm
490 1 _a(Serie M)
520 3 _aCando Sylvia Beach, unha moza americana amante dos libros, abre Shakespeare and Company nunha tranquila rúa no París de 1919, non ten nin idea de que cambiará o curso da literatura. Shakespeare and Company é moito máis que unha librería. Hemingway e moitos dos escritores da Xeración Perdida considérana a súa segunda casa. Alí tamén se forxan algunhas das amizades literarias máis importantes do século XX, como a de James Joyce coa mesma Sylvia. Cando a controvertida novela de Joyce, Ulysses, é prohibida, Beach decide publicala baixo a protección de Shakespeare and Company.Pero o éxito e a fama que conlevan publicar a novela máis controvertida e influente do século ten uns custos moi altos: a rivalidade doutros editores que queren a Joyce para eles. As súas relacións máis queridas son postas a proba mentres París cae na Gran Depresión. #Ante unha gran crise persoal e financeira, Sylvia debe decidir que significa para ela Shakespeare and Company. Coa libreira de París Kerri Maher logrou construír un fresco inigualable dunha librería, unha cidade e unha época esenciais para entender de onde vimos e cara a onde imos.
650 _2Vida cotiá
_aParís
_vNovela
_9107866
650 _2Librerías
_vNovela
_9107867
655 7 _aNovela da vida cotiá
_915244
655 4 _aNovela de la vida cotidiana
_923626
690 _afic
_943891
700 1 _aMartínez, Ana María
_etrl
_9107868
830 0 _aSerie M (Navona)
_9107869
852 _aCED061