CÓMO CONSEGUIR QUE LOS CLIENTES REPITAN EN LA HOSTELERÍA (Rexistro nro. 715846)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 00415nam a2200157 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 040114s2000 sp g spa
ISBN
ISBN 8493139866
CDU
CDU 64
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa BIOSCA, DOMÈNEC
MENCIÓN DE TÍTULO
Título CÓMO CONSEGUIR QUE LOS CLIENTES REPITAN EN LA HOSTELERÍA
EDICIÓN
Edición
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación BARCELONA
Editorial :DETUR
Data de publicación ,2000
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 133
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Número de volume Tipo de ítem de Koha Nota pública
        IES Sanxillao IES Sanxillao Departamento 2004-01-14 Fondos Biblioteca 64 cóm 64 BIO cóm LED023000005463 2022-10-03 1 Prestable DEPARTAMENTO

Coa tecnoloxía Koha